Телеконтакт  
+7 (727) 355-14-80
tele@telecontact.kz
 
       RU      KZ      EN
 
 
 





  Сall-орталыққа барып қайту



  Кездесуді белгілеу



  Сынақтық жобаны өткізу
Колл-орталық операторына айтуға болмайтын бес фраза

Сөздер жасампаз және бұзымпаз. Және бұл ереже жұмысы дәл осы тілмен байланыстылар үшін ерекше өзекті: колл-орталықтар операторлары үшін. Клиенттің қанағат алуы оператордың олармен қатынасы мәнеріне байланысты болады. Демек, жалпы бизнестің жетістігі де...



Клиентке бағдарланған мәдениетті құруға 7 кеңес

Клиентке бағдарлану түрлі адамдар және түрлі ұйымдар үшін түрлі нәрсені білдіреді. Ұйым ретінде клиентке бағдарлану деп нені ұғынасыз, соны анықтаудан бастаңыз. Сіз қандай клиенттерге көз тігесіз? Ұйымның түрлі бөлімдеріндегі клиентке бағдарлану қалай болады? Сіз қандай шешімдер, қандай қылық және қандай әрекеттерді күтесіз? Сіз қандай бизнес-нәтижелерді күтесіз? ...



Колл-орталық

(ағылш. call center, қоңырауларды өңдеу орталығы) — байланыстың дыбыстық арналары бойынша ақпараттандыру және жүгінулерді өңдеумен айналысатын мамандандырылған ұйым немесе ұйымдағы бөлінген бөлімше ...

 
Телеконтакт, © 1999 - 2017 Сайт книги «Оператор call-центра: от найма до увольнения»   Қазақстандағы аутсорсинг хабарлама орталықтары