• Кіріс қоңыраулар

    Кез-келген мөлшердегі өтініштерді орындаймыз. Сіздің клиенттеріңізге - нақты көмек, сізге - адал клиенттер және толық есептілікті қамтамасыз етеміз.

  • Шығыс қоңыраулар

    Жай қоңыраулардан бастап қазіргі клиенттерге қоңырау шалуға дейін-біз нені болса да және кімге болса да сата аламыз.

  • Өзара әрекеттестікті өңдеу және бэк - кеңсе

    Біз сіздің клиенттеріңізбен тек телефон арқылы ғана емес, чат және email арқылы да байланысамыз. Біздің негізгі қызметімізге байланысты бэк-океңсе қызметтерін: есептілік, талдау, қызметкерлерді жалдауды ұсынамыз.

  • Ықпалдастық

    Телеконтакт бағдарламашылары мен талдаушылары біздің нәтижелерімізді көруге және тапсырмаларды бизнес мақсаттарына сәйкес жылдам түзетуге көмектеседі. Егжей-тегжейлі есептерден бастап CRM әзірлеуге дейінгі - ықпалдастық дәрежесін сіз өзіңіз анықтайсыз –.

Кіріс бағыты

Толығымен бақыланатын (біздің тарапымыздан) және тексерілетін (сіздің тарапыңыздан) сапамен іс жүзінде шектеусіз масштабтау:

  • күрделі / қарапайым кеңестер
  • құттықтау қоңыраулары / сауалнамалар / клиенттерді ескерту
  • шағымдарды / тапсырыстарды қабылдау және өңдеу
  • cross / up sales / soft-collection
  • желіні қолдау / жағдайларды реттеу

Шығыс бағыты

Біз сіздің өніміңізді өте жақсы сата аламыз:

  • суық / жылы / ыстық / аралас сату
  • тапсырыстарды қабылдау және растау / кездесулерді тағайындау
  • жазылымды ұзарту / деректерді жинау / өзектендіру / сегментация / профильдеу
  • сауалнамалар (NPS) / сауалдау
  • В2В сегментімен жұмыс істеу / сауда нүктелерімен жұмыс істеу
  • сайттағы өтініштерді өңдеу

Басқа арналар

Бағдарламашылар мен техникалық талдаушылардың меншікті штаты сізге арнайы есептерден бастап, Сіз үшін CRM жүйесін жазуға дейін, сіздің процестеріңізбен интеграцияның кез келген дәрежесін іске асыруға мүмкіндік береді. Соның салдарынан бізбен күрделі жобаларды қызықты әдістермен сатуға болады:

  • төлемдерді өңдеу
  • мессенджерлермен (whatsup, telegram, viber) жұмыс
  • хабарламаларды және e-mail автоматтандырылған түрде тарату
  • чат-боттармен және клиенттің сайтындағы кері Формамен жұмыс
  • IVR көмегімен жұмысты бағалау

Қосымша бағыттар

  • QMT сапасын Online-бақылау — сапаны бақылау процесіне қатысатын барлық қызметкерлердің жұмысы үшін пайдалы.
  • EVA қашықтықтан оқыту платформасы — кеңейтетіндерге пайдалы. Байланыс орталығы басшыларының қашықтықтан оқыту платформасы.
  • «КО Операторы» кітабы — шағын inhouse байланыс орталықтарының басшыларына пайдалы. Тікелей қадамдар сізге қалай жалдауға, қалай жаттығуға, қалай конролдануға және қалай атуға болатындығын айтады. Шынымды айтсам, олар қалай жасау керектігін мысалдармен және түсіндірмелермен егжей-тегжейлі жазды.
  • Бизнес-семинарлар — корпоративтік колл-орталықтың басқарушы құрамы үшін пайдалы.
  • Сыртқы тренингтер — операторлардың, супервайзерлердің және менеджерлердің дәстүрлі «жылы, шамдық» күндізгі жаттығуларын ұнататындар үшін пайдалы (стандартты бағдарламалар бар, сонымен қатар біз жеке бағдарламаларды жасаймыз).
Сіздің бизнесіңізге байланыс орталығы қажет пе?
Байланыс деректеріңізді қалдырыңыз, сонда біздің менеджер сізге осы жұмыс күні ішінде хабарласады.